Rabu, 12 Juni 2019

Het doel de weg en de rugzak

Het doel de weg en de rugzak
By:Ben ten Dam,Guus Delen,Hub Heijnen,Ferry Johann,Danny Jolink,Berthold Konijn,Robert Mooijman,Chris Neuteboom,Peter Scheffel,Chris Timmer
Published on 2005-02-04 by Van Haren


In dit boek wordt het inrichten van servicemanagement gezien als een voortdurende reis op weg naar overeenstemming tussen aanbieder en afnemer van ICT-diensten. Om goed voorbereid aan de reis te kunnen beginnen is het van belang om te weten waar de reis naar toe gaat, ofwel om het doel goed te bepalen, namelijk: hoe het doel te bereiken, ofwel de juiste weg te kiezen, en de goede bagage mee te nemen in de rugzak Dit boek behandelt vanuit de brede definitie van servicemanagement in deze drie delen een aantal belangrijke zaken waar de servicemanager kennis van moet hebben om succesvolle diensten te kunnen leveren. Bij dit boek is separaat (gratis, via internet) verkrijgbaar: • alle afbeeldingen in het boek, in Powerpoint formaat. Klik op de knop Training Material bij het boek op onze website.

This Book was ranked at 23 by Google Books for keyword display kiezen voor academic service.

Book ID of Het doel de weg en de rugzak's Books is I8xEBAAAQBAJ, Book which was written byBen ten Dam,Guus Delen,Hub Heijnen,Ferry Johann,Danny Jolink,Berthold Konijn,Robert Mooijman,Chris Neuteboom,Peter Scheffel,Chris Timmerhave ETAG "ZtVj+80l/G4"

Book which was published by Van Haren since 2005-02-04 have ISBNs, ISBN 13 Code is 9789077212363 and ISBN 10 Code is 9077212361

Reading Mode in Text Status is false and Reading Mode in Image Status is true

Book which have "212 Pages" is Printed at BOOK under CategoryEducation

This Book was rated by Raters and have average rate at ""

This eBook Maturity (Adult Book) status is NOT_MATURE

Book was written in nl

eBook Version Availability Status at PDF is true and in ePub is false

Book Preview

Het doel de weg en de rugzak

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Comments

Contact Us

Nama

Email *

Pesan *