Jumat, 31 Mei 2019

Marketing voor zorgverleners

Marketing voor zorgverleners
By:Bram den Engelsen,Cathy van Beek,Geert Blijham
Published on 2009-10-13 by Bohn Stafleu van Loghum


‘The greatest danger in times of turbulence is not the turbulence; it is to act with yesterday’s logic. ’ (Peter Drucker) Jarenlang was het ‘slechts’ een gespreksthema, maar tegenwoordig is het de nieuwe werkelijkheid in de zorgsector: gereguleerde marktwerking. Je kunt erover discussiëren of het noodzakelijk of wenselijk is en of het de beoogde effecten teweegbrengt, maar je kunt er niet omheen. Onder het wakend oog van beleidsmakers en toezichthouders wordt een nieuw spel gespeeld, het spel van de markt. En voordat je in dat spel kunt w- nen, zul je er eerst aan moeten wennen. Wennen aan de nieuwe spe- regels, die nog niet uitgekristalliseerd zijn. Wennen aan de nieuwe rol als marktpartij, die onwennig aanvoelt. Wennen aan het veranderende gedrag van de andere spelers. Wennen aan de nieuwe spelers. Wennen aan de nieuwe taal, de taal van markt en marketing. De nieuwe werkelijkheid in de zorgsector roept allerlei nieuwe vragen op.

This Book was ranked at 12 by Google Books for keyword display kiezen voor academic service.

Book ID of Marketing voor zorgverleners's Books is xMHdBgAAQBAJ, Book which was written byBram den Engelsen,Cathy van Beek,Geert Blijhamhave ETAG "AzNKT/Lq7fM"

Book which was published by Bohn Stafleu van Loghum since 2009-10-13 have ISBNs, ISBN 13 Code is 9789031363803 and ISBN 10 Code is 9031363804

Reading Mode in Text Status is false and Reading Mode in Image Status is true

Book which have "160 Pages" is Printed at BOOK under CategoryMedical

This Book was rated by Raters and have average rate at ""

This eBook Maturity (Adult Book) status is NOT_MATURE

Book was written in nl

eBook Version Availability Status at PDF is true and in ePub is false

Book Preview

Marketing voor zorgverleners

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Comments

Contact Us

Nama

Email *

Pesan *